Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony towar jest niezgodny z umową, klient ma prawo do jego reklamacji.

Reklamacje:

  • należy wysyłać na adres mailowy: halina.rudkiewicz@o2.pl,
  • są rozpatrywane w terminie do 14 dni (jeśli jest to niemożliwe, klient zostaje,
  • poinformowany o terminie odpowiedzi),
  • można składać w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanych serwisach danej marki, jeśli producentem zakupionego towaru nie jest firma Luna.

W reklamacji należy podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z ofertą sklepu.

Nie znalazłeś lampy,
której szukasz?

Skontaktuj się z nami! Współpracujemy z wszystkimi czołowymi producentami oświetlenia w Europie.

Sprowadzimy Twoją wymarzoną lampę w atrakcyjnej cenie.

Zadzwoń
534 121 800

Napisz
przejdź do formularza

projekt i wykonanie sklepy internetowe Sote oprogramowanie SOTE logo